Батьківські посиденьки

 

Дні тижня

Ранній вік

Група № 1

Ранній вік

Група № 2

Молодший вік

Група № 6

Молодший вік

Група № 8

понеділок

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення

1. . Фізичний розвиток

2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

ІІ пол.дня

Ліплення

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок

1.Комунікативний розвиток особистості   ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)

2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа

1.Сенсорний розвиток+конструювання

2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Сенсорний розвиток+ конструювання

2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця

1.Сенсорний розвиток + УПЖ

2.Фізичний розвиток

 

1. Сенсорний розвиток + УПЖ

2.Фізичний розвиток

 

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

Дні тижня

Середній  вік

Група № 3

Середній  вік

Група № 4

Старший вік

Група № 5

Старший вік

Група № 7

понеділок

1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок

1.Комунікативний розвиток особистості        ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)

2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота/Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1..Комунікативний розвиток особистості               ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Комунікативний розвиток особистості          ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

Дотримання дистанції між групами

 

ВИХІД №  1

№ групи

ВХІД

ВИХІД

ВХІД

ВИХІД

5

8.35-8.40

10.35-10.40

12.10-12.15

16.50-16.55

6

8.15-8.20

10.40-10.45

12.05-12.10

16.45-16.50

7

8.30-8.35

10.20-10.25

11.30-11.35

16.30-16.35

8

8.10-8.15

10.25-10.30

11.35-11.40

16.35-16.40

ВИХІД №  2

№ групи

ВХІД

ВИХІД

ВХІД

ВИХІД

1

8.00-8.05

9.40-9.45

11.30-1135

16.25-16.30

2

8.05-8.10

9.35-9.40

11.25-11.30

16.15-16.20

3

8.25-8.30

10.20-10.25

11.50-12.00

16.30-16.35

4

8.20-8.25

10.10-10.15

12.00-12.05

16.20-16.25

Шановні батьки! Правил про те, як виховувати дитину з практичними навичками на всі випадки життя, не існує. Усі діти різні. Кожна дитина унікальна, унікальні і наші з нею стосунки. На цій сторінці ви знайдете ряд публікацій, які допоможуть вам у вихованні, навчанні та розвитку ваших найдорожчих. 

 

Підтримка батьками дитини з особливими освітніми потребами

Правила поведінки при виявленні маловідомих предметів!

Барвисте літечко

Ми і школа

Адаптації дитини до умов дитячого садка