Дні тижня |
Ранній вік Група № 1 |
Ранній вік Група № 2 |
Молодший вік Група № 6 |
Молодший вік Група № 8 |
понеділок |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення |
1. . Фізичний розвиток 2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) ІІ пол.дня Ліплення |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика) 2. 1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа |
1.Сенсорний розвиток+конструювання 2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Сенсорний розвиток+ конструювання 2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця |
1.Сенсорний розвиток + УПЖ 2.Фізичний розвиток
|
1. Сенсорний розвиток + УПЖ 2.Фізичний розвиток
|
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
Дні тижня |
Середній вік Група № 3 |
Середній вік Група № 4 |
Старший вік Група № 5 |
Старший вік Група № 7 |
понеділок |
1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) 2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика) 2. 1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової) 2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота/Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність). 2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1..Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
Дотримання дистанції між групами
ВИХІД № 1
№ групи |
ВХІД |
ВИХІД |
ВХІД |
ВИХІД |
5 |
8.35-8.40 |
10.35-10.40 |
12.10-12.15 |
16.50-16.55 |
6 |
8.15-8.20 |
10.40-10.45 |
12.05-12.10 |
16.45-16.50 |
7 |
8.30-8.35 |
10.20-10.25 |
11.30-11.35 |
16.30-16.35 |
8 |
8.10-8.15 |
10.25-10.30 |
11.35-11.40 |
16.35-16.40 |
ВИХІД № 2
№ групи |
ВХІД |
ВИХІД |
ВХІД |
ВИХІД |
1 |
8.00-8.05 |
9.40-9.45 |
11.30-1135 |
16.25-16.30 |
2 |
8.05-8.10 |
9.35-9.40 |
11.25-11.30 |
16.15-16.20 |
3 |
8.25-8.30 |
10.20-10.25 |
11.50-12.00 |
16.30-16.35 |
4 |
8.20-8.25 |
10.10-10.15 |
12.00-12.05 |
16.20-16.25 |
Шановні батьки! Правил про те, як виховувати дитину з практичними навичками на всі випадки життя, не існує. Усі діти різні. Кожна дитина унікальна, унікальні і наші з нею стосунки. На цій сторінці ви знайдете ряд публікацій, які допоможуть вам у вихованні, навчанні та розвитку ваших найдорожчих.