Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу

Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу  

в КЗ «ДНЗ  51 ВМР»

2025-2026 н.р

Дні тижня Ранній вікГрупа № 1 Ранній вікГрупа № 2 Молодший вікГрупа № 3 Молодший вікГрупа № 4
понеділок 1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення

1. . Фізичний розвиток2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

ІІ пол.дня

Ліплення

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок 1.Комунікативний розвиток особистості   ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа 1.Сенсорний розвиток+конструювання2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Сенсорний розвиток+ конструювання2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця 1.Сенсорний розвиток + УПЖ2.Фізичний розвиток 1. Сенсорний розвиток + УПЖ2.Фізичний розвиток 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

 
Дні тижня Середній  вікГрупа № 5 Середній  вікГрупа № 7 Старший вікГрупа № 6 Старший вікГрупа № 8
понеділок 1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок 1.Комунікативний розвиток особистості        ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа 1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота/Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1..Комунікативний розвиток особистості               ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Комунікативний розвиток особистості          ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка