Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу

Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу  

в КЗ «ДНЗ  51 ВМР»

2023-2024 н.р

Дні тижня Ранній вік

Група № 1

Ранній вік

Група № 2

Молодший вік

Група № 3

Молодший вік

Група № 4

понеділок 1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення

1. . Фізичний розвиток

2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

ІІ пол.дня

Ліплення

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок 1.Комунікативний розвиток особистості   ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)

2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа 1.Сенсорний розвиток+конструювання

2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Сенсорний розвиток+ конструювання

2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця 1.Сенсорний розвиток + УПЖ

2.Фізичний розвиток

1. Сенсорний розвиток + УПЖ

2.Фізичний розвиток

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

 
Дні тижня Середній  вік

Група № 5

Середній  вік

Група № 7

Старший вік

Група № 6

Старший вік

Група № 8

понеділок 1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)

2. Фізичний розвиток

ІІ пол.дня

Ліплення\аплікація

вівторок 1.Комунікативний розвиток особистості        ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1. Дитина у світі мистецтв (музика)

2. 1.Комунікативний розвиток особистості

(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

1.Комунікативний розвиток особистості         (гратота з використанням методики Шелестової)

2.Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивне образотворення (малювання )

середа 1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.

3.Пішохідний перехід.

ІІ пол.дня

Розвага

четвер 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота/Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).

2. Дитина у світі мистецтв (музика)

ІІ пол.дня

Гурткова робота\Конструювання

п’ятниця 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1..Комунікативний розвиток особистості               ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка

1.Комунікативний розвиток особистості          ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)

2.Фізичний розвиток

ІІ пол. дня

СХД\Театральна мозаїка