Колективні перегляди

Організована освітня діяльність з формування у дітей середнього дошкільного віку соціально-громадянських компетенцій на тему “Моя сім*я. Геральдика.” під керівництвом педагога Людмили КАРПЕНКО.
#ЗДО_51
#ЗДО_51_Вінниця
В рамках підготовки до педагогічної ради «Патріотичне виховання дошкільнят як індикатор формування соціально-громадської компетентності дошкільника» в КЗ «ДНЗ №51 ВМР» пропонуємо вашій увазі відкритий показ організаційно-освітньої діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку.
Тема: «Маленькі українці величної України».
Педагог Світлана Дорош
#ЗДО_51_Вінниця
#ЗДО_51

Розвивати м’які навички необхідно якомога раніше. Бажано вже в дитсадку. Але одна з проблем сучасної освіти – це відсутність прикладного характеру.
Зазвичай людина набуває нових вмінь по схемі «знання – уміння – навички». Сучасна освіта ж дає лише знання.
І отримуємо прірву між отриманою інформацією та практичною реальністю. Тож колектив нашого закладу почав впроваджувати навчання новим навичкам – soft skill для розвитку дошкільнят. До вашої уваги заняття з дітьми 5-го року життя “Подорож казкою” з формування критичного мислення у дошкільнят з педагогом Оксаною КРАВЕЦЬ, на якому діти навчались розрізняти факти і судження.

В рамках підготовки до педради “Патріотичне виховання дошкільнят як індикатор формування соціально-громадської компетентності дошкільника” Людмила КОРСОНЮК провела відкритий показ заняття “Ми маленькі патріоти” з дошкільнятами старшого дошкільного віку групи № 5.

На занятті з формування соціально-громадянської компетентності “Сортуємо сміття” дошкільнята групи № 6 (5-й р.ж.) під керівництвом Галини Берченко знайомились з проблемами збереження чистоти навколишнього середовища. Відеозаняття можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kIxO63W-x-Q
Малята молодшої групи № 4 під час 2Зимової подорожі” (вихователь Марина Македонська) навчались піклуватись про безпритульних тварин, вправлялись у вмінні порівнювати предмети за кольором, формою, величиною, розвивали навички діалогічного мовлення.

Знайомство з історією виникнення парасольки, її різновидами, технологією виготовлення та способами використання дошкільнята групи старшого дошкільного віку № 5 знайомились разом з вихователем Лесею Мельник.