ПРІОРИТЕТНІ ЗМІСТОВІ НАПРЯМИ ТА ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ КЗ «ДНЗ №51 ВМР» НА 2025-2026 н.р.
Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік, анкетування педагогів, відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році буде працювати над головними завданнями, визначеними на рівні держави:
Головним завданням КЗ “ДНЗ № 51 ВМР” на 2025-2026 н.р.
- Реалізація державної політики в галузі освіти
- створення безпечного середовища для організації освітнього процесу;
- забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, розвиток творчих здібностей та інтересів дітей
- розкриття в них позитивних природніх нахилів,здібностей і обдарувань,
- створення належних умов для інтеграції дитини з ООП в освітнє середовище, здійснення моніторингу досягнень розвитку дитини згідно з ІПР;
- реалізація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтегративності освітньої роботи;
- формування вмінь і навичок для навчання в НУШ,
- оновлення освітнього процесу.
Наукова-методична проблема закладу на 2025/2026 навчальний рік:
розпочати роботу над науково-методичною темою:
«Формування інноваційної культури педагога як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого та гармонійного розвитку особистості дошкільника»
Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати:
1.Оптимізувати інклюзивне середовище для всіх учасників освітнього процесу з урахуванням результатів самооцінювання «Індексу інклюзії».
2.Удосконалити роботу з розвитку комунікативно-мовленнєвої компетенції здобувачів дошкільної освіти засобами розвиваючого середовища.
3.Формувати в дітей базові лідерські якості за допомогою ігор-стратегій, навчати старших дошкільників самостійно приймати рішення та бути відповідальними з них.
4. Забезпечити розвиток самоефективності дитини на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого та інклюзивного підходах, наступності між ланками освіти в умовах художньо-естетичної активності та формування позитивного емоційного ставлення до світу, розвитку навичок культури взаємодії та культури мислення.
Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати:
- забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу;
- забезпечення та дотримання умов оновленого державного освітнього стандарту;
- використання різноманітних засобів освітнього впливу на дитячу особистість;
- забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишньої дійсності.
Запорукою успішної реалізації ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу у закладі має стати : високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, творчий та інтелектуальний потенціали педагогічних кадрів, орієнтація на дітей – як центр освітнього процесу.