Пріоритетні завдання

ПРІОРИТЕТНІ ЗМІСТОВІ НАПРЯМИ ТА ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ КЗ «ДНЗ №51 ВМР» НА 2025-2026 н.р.

Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік, анкетування педагогів, відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний  колектив закладу дошкільної освіти у 2025/2026  навчальному році буде працювати над головними завданнями, визначеними на рівні держави:

Головним завданням КЗ “ДНЗ № 51 ВМР” на 2025-2026 н.р.

  • Реалізація державної політики в галузі освіти
  • створення безпечного середовища для організації освітнього процесу;
  • забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, розвиток творчих здібностей та інтересів дітей
  • розкриття в них позитивних природніх нахилів,здібностей і обдарувань,
  • створення належних умов для інтеграції дитини з ООП в освітнє середовище, здійснення моніторингу досягнень розвитку дитини згідно з ІПР;
  • реалізація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтегративності освітньої роботи;
  • формування вмінь і навичок для навчання в НУШ,
  • оновлення освітнього процесу.

Наукова-методична проблема закладу на  2025/2026 навчальний рік:

розпочати роботу над науково-методичною темою:

 «Формування інноваційної культури педагога як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого та гармонійного розвитку особистості дошкільника»

Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати:

1.Оптимізувати інклюзивне середовище для всіх учасників освітнього процесу з урахуванням результатів самооцінювання «Індексу інклюзії».

2.Удосконалити роботу з розвитку комунікативно-мовленнєвої компетенції здобувачів дошкільної освіти засобами  розвиваючого середовища.

3.Формувати в дітей базові лідерські якості за допомогою ігор-стратегій, навчати старших дошкільників самостійно приймати рішення та бути відповідальними з них.

4.  Забезпечити розвиток самоефективності дитини  на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого  та інклюзивного підходах, наступності між ланками освіти в умовах художньо-естетичної активності та формування позитивного емоційного ставлення до світу, розвитку навичок культури взаємодії та культури мислення.

Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати:

  • забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу;
  • забезпечення та дотримання  умов оновленого державного освітнього стандарту;
  • використання різноманітних засобів освітнього впливу на дитячу особистість;
  • забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишньої дійсності.

Запорукою успішної реалізації ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу у закладі має стати : високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, творчий та інтелектуальний потенціали педагогічних кадрів, орієнтація на дітей – як центр освітнього процесу.