ПРІОРИТЕТНІ ЗМІСТОВІ НАПРЯМИ ТА ЗАВДАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ КЗ «ДНЗ №51 ВМР» НА 2024-2025 н.р.
ЗАВДАННЯ НА НОВИЙ 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік, анкетування педагогів, відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році буде працювати над головними завданнями, визначеними на рівні держави:
- подальше вивчення та забезпечення основних умов реалізації Державного стандарту – Базового компоненту дошкільної освіти;
- створення безпечного середовища для організації освітнього процесу;
- створення належних умов для інтеграції дитини з ООП в освітнє середовище, здійснення моніторингу досягнень розвитку дитини згідно з ІПР;
- реалізація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтегративності освітньої роботи;
- оновлення освітнього процесу.
Наукова-методична проблема закладу на 2024/2025 навчальний рік:
– подальше забезпечення доступності та якості освітніх послуг відповідно до оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища з урахуванням основних напрямів ВСЗЯО.
Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати:
1.Оптимізувати роботу щодо формування у дітей дошкільного віку навичок комунікативно – мовленнєвої компетенції за допомогою інтерактивних методів взаємодії.
- Створення безпечного освітнього середовища вільного від насильства та булінгу.
- Формування у дошкільнят соціально-громадянської компетентності за допомогою соціо-ігрових ситуацій громадянсько-патріотичного змісту в проєктній діяльності.
Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати:
- забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу;
- забезпечення та дотримання умов оновленого державного освітнього стандарту;
- використання різноманітних засобів освітнього впливу на дитячу особистість;
- забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишньої дійсності.
Запорукою успішної реалізації ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу у закладі має стати : високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, творчий та інтелектуальний потенціали педагогічних кадрів, орієнтація на дітей – як центр освітнього процесу.