Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу
в КЗ «ДНЗ 51 ВМР»
2025-2026 н.р
Дні тижня | Ранній вікГрупа № 1 | Ранній вікГрупа № 2 | Молодший вікГрупа № 3 | Молодший вікГрупа № 4 |
понеділок | 1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення |
1. . Фізичний розвиток2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
ІІ пол.дня Ліплення |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок | 1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика)2. 1.Комунікативний розвиток особистості
(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа | 1.Сенсорний розвиток+конструювання2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Сенсорний розвиток+ конструювання2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер | 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця | 1.Сенсорний розвиток + УПЖ2.Фізичний розвиток | 1. Сенсорний розвиток + УПЖ2.Фізичний розвиток | 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток
ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток
ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
Дні тижня | Середній вікГрупа № 5 | Середній вікГрупа № 7 | Старший вікГрупа № 6 | Старший вікГрупа № 8 |
понеділок | 1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)2. Фізичний розвиток
ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок | 1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика)2. 1.Комунікативний розвиток особистості
(розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової)2.Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа | 1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво.
3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер | 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота/Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).2. Дитина у світі мистецтв (музика)
ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця | 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток
ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)2.Фізичний розвиток
ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1..Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |