Орієнтовний розподіл організованого освітнього процесу
в КЗ «ДНЗ 51 ВМР»
2023-2024 н.р
Дні тижня | Ранній вік
Група № 1 |
Ранній вік
Група № 2 |
Молодший вік
Група № 3 |
Молодший вік
Група № 4 |
понеділок | 1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення |
1. . Фізичний розвиток
2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література) ІІ пол.дня Ліплення |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок | 1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика)
2. 1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа | 1.Сенсорний розвиток+конструювання
2. Літературне образотворення+ театральна мозаїка 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Сенсорний розвиток+ конструювання
2.Літературне образотворення+ театральна мозаїка 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер | 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця | 1.Сенсорний розвиток + УПЖ
2.Фізичний розвиток |
1. Сенсорний розвиток + УПЖ
2.Фізичний розвиток |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
Дні тижня | Середній вік
Група № 5 |
Середній вік
Група № 7 |
Старший вік
Група № 6 |
Старший вік
Група № 8 |
понеділок | 1..Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
1.Екопростір розвитку дитини (соціальний світ+предметний світ+художня література)
2. Фізичний розвиток ІІ пол.дня Ліплення\аплікація |
вівторок | 1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1. Дитина у світі мистецтв (музика)
2. 1.Комунікативний розвиток особистості (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
1.Комунікативний розвиток особистості (гратота з використанням методики Шелестової)
2.Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Художньо-продуктивне образотворення (малювання ) |
середа | 1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
2. Літературне образотворення+комунікація через мистецтво. 3.Пішохідний перехід. ІІ пол.дня Розвага |
четвер | 1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота/Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
1.Екопростір розвитку дитини ( природний світ+пошуково-дослідницька діяльність).
2. Дитина у світі мистецтв (музика) ІІ пол.дня Гурткова робота\Конструювання |
п’ятниця | 1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ)
2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1..Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |
1.Комунікативний розвиток особистості ( розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)
2..Екопростір розвитку дитини (УПЖ+соціальний світ) 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня СХД\Театральна мозаїка |