Освітні програми, що реалізуються в закладі
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)
Комплексні програми:
«Дитина», освітня програма для дітей від 2 до 7 років (наук. кер. проекту – Огнев`юк В. О., ) – нова редакція 2020 року
Парціальні програми:.
Л.В. Лохвицька. «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років.
«Афлатот», програма соціальної та фінансової освіти
STREAM-освіта, або Стежинкау Всесвіт.Альтернативна програма формування інженерного мислення в дітей передшкільного віку (науковий керівник- К. Крутій
В КЗ «ДНЗ № 51 ВМР» активно впроваджуються освітні інноваційні технології, спрямовані на особистісно-орієнтовану освіту дошкільників, що забезпечують розвиток і саморозвиток особистості дитини, як суб’єкта пізнавальної та предметної діяльності, спираючись на її здібності, нахили, інтереси.
Інноваційна діяльність нерозривно пов’язана з впровадженням інноваційних технологій з прогнозованим результатом. У 2023-2024 навчальному році здійснювалося вивчення та впровадження таких інноваційних технологій:
№ | Автор, назва досвіду. Етапи впровадження | Термін | Відповідальний | Примітка |
1. | У.Шийко «Розвиток пізнавальної сфери на 3-му році життя» | Протягом року | Возняк Ю.С. | Впровадження |
2. | ДЖ.Кьюїзенер «Кольорова алгебра» | Протягом року | Ромигайло А.М. ,Кучевська Ю.С. | Впровадження |
3. | Мнемотехніка як засіб розвитку мовлення дошкільників | Протягом и року | Мельник В.П. | Освоєння |
5. | Крутій К.Л. «STREAM-освіта або «Стежинки у Всесвіт»» | Протягом року | Корсонюк Л.П. , Шихова В.А. Мельник Г.А. | Впровадження |
6. | Стеценко І. «Розвиток інженерного мислення та конструкторських здібностей засобами технічного моделювання» | Протягом року | Кравець О.І. | Вивчення |
7. | Методика Н.Баглаєвої «Розвиток логіко-математичних компетентностей дошкільників» | Протягом року | Берченко Г.А. | Впровадження |
8. | Л.Шелестова «Навчання читанню» | Протягом року | Ромигайло А.М. Корсонюк Л.П. , Македонська М.А. | Впровадження |
9. | Крутій К.Л. «технології побудови занять з художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» | Протягом року | Мельник Г.А. Шихова В.А. | Впровадження |
10. | К.Орф «Використання системи К.Орфа.Всесвіт музичних звуків на музичних заняттях» (впровадження) | Протягом року | Балова Л.В. | Вивчення |