Освітні програми, що реалізуються в закладі

Освітні програми, що реалізуються в закладі

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)

Комплексні програми:

«Дитина», освітня програма для дітей від 2 до 7 років (наук. кер. проекту – Огнев`юк В. О., ) – нова редакція 2020 року

Парціальні програми:.   

  Л.В. Лохвицька. «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років.


«Афлатот», програма соціальної та фінансової освіти

STREAM-освіта, або Стежинкау Всесвіт.Альтернативна програма формування інженерного мислення в дітей передшкільного віку (науковий керівник- К. Крутій
 

       В КЗ «ДНЗ № 51 ВМР» активно впроваджуються освітні інноваційні технології,  спрямовані на особистісно-орієнтовану освіту дошкільників, що забезпечують розвиток і саморозвиток особистості дитини, як суб’єкта пізнавальної та предметної діяльності, спираючись на її здібності, нахили, інтереси.

         Інноваційна діяльність нерозривно пов’язана з впровадженням інноваційних технологій з прогнозованим результатом. У 2023-2024 навчальному році здійснювалося вивчення та впровадження таких інноваційних технологій:

Автор, назва досвіду. Етапи впровадження Термін Відповідальний Примітка
1. У.Шийко «Розвиток пізнавальної сфери на 3-му році життя» Протягом року Возняк Ю.С. Впровадження
2. ДЖ.Кьюїзенер «Кольорова алгебра» Протягом року Ромигайло
А.М.
,Кучевська  Ю.С.  
Впровадження
3. Мнемотехніка як засіб розвитку мовлення дошкільників Протягом и року Мельник В.П.   Освоєння
5. Крутій К.Л. «STREAM-освіта або «Стежинки у Всесвіт»» Протягом  року  Корсонюк
Л.П.
, Шихова В.А. Мельник Г.А.
Впровадження
6. Стеценко І. «Розвиток інженерного мислення та конструкторських здібностей засобами технічного моделювання» Протягом  року Кравець О.І. Вивчення
7. Методика Н.Баглаєвої «Розвиток логіко-математичних компетентностей дошкільників» Протягом  року Берченко Г.А. Впровадження
8. Л.Шелестова «Навчання читанню» Протягом  року Ромигайло А.М. Корсонюк Л.П. , Македонська М.А. Впровадження
9. Крутій К.Л. «технології побудови занять з художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» Протягом  року Мельник Г.А. Шихова В.А. Впровадження
10. К.Орф «Використання системи К.Орфа.Всесвіт музичних звуків на музичних заняттях» (впровадження) Протягом  року Балова Л.В.Вивчення